Michelin

Michelin

fredag 19 mars 2010

Funderar på om det är så skönt med vattensäng?

Först och främst så letar jag som en galning efter den sida som jag hittade just den här bilden.
Det fanns så mycket som jag var nyfiken på där. Men nej jag hittar den inte alls idag.
Så vet ni vad den här bilden kommer ifrån? Så hör av er till mig!
Vad beträffar vattensäng, så har jag en enda gång provat att ligga i en vattensäng och det är något som jag inte skulle vilja ha innanför mina väggar.
Men däremot älskar jag vatten, jag tycker det är fruktansvärt skönt att somna när jag går på Floating. Då flyter man i en liten bassäng med saltvatten och man är som i en helt annan värld.
Tyvärr så gav inte en vattensäng den sköna känslan för mig, men det finns dom som tycker om att sova i en vattensäng. Tillhör du en av dom? Skriv och berätta om hur du upplever det!

1 kommentar:

  1. svar;jo det är sant, man behöver ju inte göra allt dm gör ^^

    SvaraRadera

Tack för din kommentar..