Michelin

Michelin

fredag 19 mars 2010

Brukar du spela Bingo?

Jag spelade någon gång enstaka gång under den tiden då Leif Loket Olsson hade Bingo på Tv, men jag kände att det inte var något för mig. Numera är det ju Lotta Engberg som håller i Bingon och fortfarande har jag inte någon större lust att spela Bingo.
När sommaren kommer så åker folk på Bil-Bingo och spelar Bingo och det är också något som jag heller aldrig har provat på, men jag tänker göra ett försök någon gång denna sommar.

Något som jag heller aldrig har provat är att spela Bingo online.
Förmodligen så kommer jag kanske att prova spela Bingo online, den dagen jag känner för att spela Bingo.
Har du själv provat på att spela Bingo online?
Varför inte göra ett försök här på den här adressen: http://bingoerbjudanden.se/

Spelar du Bingo?


1 kommentar:

  1. Nä usch , bingo har jag inte tålamod till !! Det ska gå snabbt o lätt :)

    lycka till den dagen du testar :D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar..