Michelin

Michelin

onsdag 16 mars 2022

Vad betyder detta? Jag förstår inte ett dugg.. Kan någon hjälpa mig?

 Jag får titt som tätt i min mail med denna text. 

Jag har lite svårt att hänga med efter min stroke, men jag gör så gott jag kan. Men detta kan jag inte klura vad det handlar om. Jag vill ju inte få några problem fram över.

Så snälla! Kan ni hjälpa mig att förstå vad de vill att jag ska göra? 

TACK på förhand!


Så här ser mailen ut:


Hej utgivare!

Den här rapporten om Googles utgivarpolicy är en översikt av de senaste aktiviteterna i samband med överträdelser som har upptäckts på specifika sidor på dina webbplatser. Eftersom åtgärdsstatusen kan förändras med tiden kan du läsa avsnittet Policyöverträdelser på sidnivå i AdSenses policycenter. Där finns den aktuella listan med aktiva överträdelser.

Observera att den här rapporten inte innehåller information om överträdelser som kan inträffa på en mer övergripande webbplatsnivå eller kontonivå. Du kan komma att meddelas i ett separat e-postmeddelande om vi upptäcker överträdelser på webbplatsnivå eller kontonivå. Annonser fortsätter att visas där inga policyöverträdelser upptäckts på varken sidnivå eller webbplatsnivå.

Under de senaste 24 timmarna:

  • Nya överträdelser har upptäckts. Därför har annonsvisningen begränsats eller inaktiverats på sidor där vi har upptäckt sådana överträdelser av programpolicyerna för AdSense. Du kan rätta till problemen genom att antingen ta bort det innehåll som orsakar överträdelserna och begära en granskning eller genom att ta bort annonskoden från de aktuella sidorna.

Mer information om hur vi ser till att reglerna efterlevs finns i AdSense hjälpcenter. Läs mer om programpolicyerna för AdSense.

Vänliga hälsningar,
Googles utgivarpolicy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..