Michelin

Michelin

måndag 15 mars 2021

BioMD Biotox Ansiktsserum


Jag tillhör de som alltid vill ge alla en chans. 
I det här fallet så gav jag BioMD Biotox Ansiktsserum chansen. 
   

På deras sida står där att läsa följande: 

  • Anti age-serum med botoxliknande egenskaper
  • Berikat med den aktiva ingrediensen SYN-AKE
  • Kan bidra till att reducera uttrycksrynkor så som rynkor i pannan, kråksparkar och läpprynkor

Eller klicka HÄR för att komma in till deras sida.


Jag kan bara säga att min hy ser ut som det har gjort både före och efter att ha
använt detta preparat. Så med andra ord så slängde jag pengarna i sjön. 

Jag ska försöka låta bli att gå på allt som säljs med mördande reklam. 

Men som sagt: 
Jag vill ju ge alla en chans.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..