Michelin

Michelin

söndag 10 november 2013

Det finns de som undrar ........... hur jag orkar lägga energi



 Hur orkar ni lägga energi


Det är en kommentar som jag i mellan åt kan få ..
Jag kanske skriver något om vad jag tycker om en viss produkt eller har en åsikt om nånting, och jag förvånas då över att jag i mellan åt kan få just en sådan kommentar som:


Hur orkar ni lägga energi..


Jo, det ska jag förklara för de som inte förstår..
Faktum är att jag sitter till stor del vid min dator och arbetar både med musik och jag skriver enhel del också på min framtida bok.. och sen sitter jag och skriver en hel del i olika bloggar, 
hemsidor m.m. Så med andra ord så sitter jag väldigt mycket vid min dator och arbetar..

Min dator är mitt arbetsredskap!

Skillnaden mellan de som faktiskt bara sitter och läseroch försöker hitta något som dom kan reta upp sig på och på mig som faktiskt jobbar, är ju det att de som enbart sitter där och läser, gör det av ren nyfikenhet och dom har just ingenting annat att göra mer än att då försöka finna något som de kan klaga och gnälla över.. 


Det är just de som inte har något liv och som inte har något annat att göra! 

Emedan jag sitter och arbetar och tjänar pengar!
Så då kan man ju fråga sig: Vem är det som lägger energi?
Den nyfikna eller jag som faktiskt arbetar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..